Thông tin nhà nghiên cứu KH&CN

Mã NNC: CB.553822

TS Hà Minh Trí

Cơ quan/đơn vị công tác: Trường Đại học Quốc tế – Đại học Quốc gia TP. Hồ Chí Minh

Lĩnh vực nghiên cứu: Kinh tế và kinh doanh,

  • Danh sách các Bài báo/Công bố KH&CN
  • Danh sách các Nhiệm vụ KH&CN đã tham gia
[1]

Các yếu tố ảnh hưởng đến quyết định mua sản phẩm xanh của sinh viên tại Thành phố Hồ Chí Minh

Hà Minh Trí
Khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 2734-9306
[2]

Trách nhiệm xã hội doanh nghiệp, vốn trí tuệ và hiệu quả đổi mới: Bằng chứng từ ngành thông tin và truyền thông (ICT) ở Thành phố Hồ Chí Minh

Đoàn Bảo Sơn; Hà Minh Trí; Hồ Nguyễn Công Trình
Nghiên cứu Tài chính - Marketing - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 1859-3690
[3]

Cách mạng công nghiệp lần thứ tư: Nhận thức và sự chuẩn bị của các quốc gia

Võ Tường Huân; Trần Thăng Long; Hà Minh Trí; Nguyễn Ngọc Duy Phương
Phát triển Khoa học & Công nghệ: Kinh tế, Kinh doanh và Luật (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 2588-1051
[4]

Vốn xã hội, chia sẻ tri thức và hiệu quả làm việc của nhân viên trong khu vực công tại tỉnh Tiền Giang

Đoàn Bảo Sơn; Hà Minh Trí
Tạp chí khoa học - Đại học Mở TP Hồ Chí Minh - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 1859-3100
[5]

Tham gia của tổ chức xã hội dân sự vào giám sát và đánh giá lĩnh vực ODA tại Việt Nam

Hà Minh Trí; Lê Long Hậu
Khoa học - Năm xuất bản: 2012; ISSN/ISBN:
[6]

Celebrity endorsement and purchase intention: The case of Toyota Vios in Vietnam

Hà Minh Trí
Journal of Science/Ho Chi Minh City Open University - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 1859-3453
[7]

Citizen participation and citizen satisfaction in the New Rural Development in Nha Be District between 2016-2020

Hà Minh Trí, Phan Thị Bích Thủy
Journal of Science/Ho Chi Minh City Open University - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 1859-3453
[8]

Conducting an online synchronous interview: Implications for online assessment

Hồ Nhưt Quang, Hà Minh Trí
Journal of Science/Ho Chi Minh City Open University - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 1859-3453
[9]

Data Collection Using Online Questionnaires in Marketing

Hà Minh Trí
SAGE Publications - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 9781529603569
[10]

EFFECTS OF EMPLOYEE COMMITMENT ON ORGANIZATIONAL PERFORMANCE – THE CASE OF CONVENIENCE STORES IN HO CHI MINH CITY

Võ Phúc Thọ, Hà Minh Trí
The UHD-CTU-UEL International Economics and Business Conference 2018 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: 2472-9310
[11]

Exploring the Nexus between Motivation, Leadership Style and Firm Performance of Public Organizations: Mediating Role of Organizational Culture

Rahmi Widyanti, Enny Wati, Elfrianto, Ha Minh Tri, Phong Thanh Nguyen
Talent Development and Excellence/International Research Association for Talent Development and Excellence (IRATDE) - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 1869-2885
[12]

Factors Affecting Evaluation Influence in the Public Sector of Cam Lo District, Vietnam

Hà Minh Trí, Nguyễn Văn Phúc
International Review of Management and Marketing/EconJournals - Năm xuất bản: 2017; ISSN/ISBN: 2146-4405
[13]

Green Brand Equity and COVID-19 Post-Pandemic: The Case of the World’s First Coffee Face Mask in Vietnam

Hà Minh Trí, Trịnh Việt Dũng
Springer - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 978-981-33-4134-0_4
[14]

Greenwash and green brand equity: The mediating role of green brand image, green satisfaction and green trust and the moderating role of information and knowledge

Hà Minh Trí, Võ Thị Kim Ngân, Nguyễn Ngọc Duy Phương
Business Ethics, the Environment & Responsibility/WILEY - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 2694-6424
[15]

Greenwash and green brand equity: The mediating role of green brand image, green satisfaction, and green trust, and the moderating role of green concern

Hà Minh Trí
PLOS ONE - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 1932-6203
[16]

Investigating green brand equity and its driving forces

Hà Minh Trí
Management Science Letters/Growing Science - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 1923-9343
[17]

Investigating Organizational Performance and Corporate Social Responsibility

Hà Minh Trí, Nguyễn Thị Hạnh Tiên
International Journal of Innovation, Creativity and Change/Primrose Hall Publishing Group - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 2201-1323
[18]

Local Government Decision-Making and Public Participation in District 8, Ho Chi Minh City: Do We Know What Works?

Hà Minh Trí, Trần Hoàng Nam, Nguyễn Mai Trung, Lê Đình Minh Trí
Springer - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 978-981-19-8726-7
[19]

National culture, public health spending and life insurance consumption: an international comparison

Trinh Cong Tam, Ha Minh-Tri, Ho Nhut Quang, Alang Tho
Humanities and Social Sciences Communications/Nature/10, 1, 470 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 2662-9992
[20]

Online-generated contents fostering travel destination image formation: evidence in Vietnam during COVID-19 pandemic recovery

Ha Minh-Tri, Nguyen Thi Huong-Thanh, Tran Minh-Tuan, Nguyen Son-Truong
Journal for International Business and Entrepreneurship Development/InderScience Publishers/15, 2, 295-323 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 1747-6763
[21]

Optimizing Green Brand Equity: The Integrated Branding and Behavioral Perspectives

Hà Minh Trí
SAGE Open/SAGE - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2158-2440
[22]

PERCEIVED CONTROL IN CUSTOMER VALUE COCREATION AND SERVICE RECOVERY: A STUDY IN FULL-SERVICE RESTAURANT INDUSTRY IN HO CHI MINH CITY OF VIETNAM

Lê Nguyễn Anh Thư, Hà Minh Trí
The UHD-CTU-UEL International Economics and Business Conference 2018 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: 2472-9310
[23]

Predictors of fast-fashion-oriented impulse buying: The case of Vietnamese millennials

Nguyễn Trường Sơn, Hà Minh Trí
Management Science Letters/Growing Science - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 1923-9343
[24]

Recovery of international destination image and its consequence on trust and travel planning behaviour towards online generated contents in Vietnam

Ha Minh Tri, Nguyen Thi Huong Thanh
Journal for International Business and Entrepreneurship Development/InderScience Publishers/15, 1, 61-88 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 1747-6763
[25]

Social capital and firm operational performance: The mediating roles of knowledge sharing

Hà Minh Trí
Cogent Business & Management/Taylor and Francis - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2331-1975
[26]

Social capital and firm performance: A study on manufacturing and services firms in Vietnam

Nguyễn Thị Hạnh Tiên, Hà Minh Trí
Management Science Letters/Growing Science - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 1923-9343
[27]

Social capital and knowledge sharing in the public sector

Hà Minh Trí, Đoàn Bảo Sơn
Journal of Science/Ho Chi Minh City Open University - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 1859-3453
[28]

SOCIAL CAPITAL DIMENSIONS AFFECTING ON KNOWLEDGE SHARING ATTITUDE AND QUALITY: THE CASE OF HO CHI MINH CITY

Hà Minh Trí, Huỳnh Việt Trường Bình
The 1st International Conference on Economics, Business and Tourism - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: 978-604-73-7056-6
[29]

Social Capital, Knowledge Sharing and Financial Performance

Nguyễn Kim Phước, Hà Minh Trí
International Journal of Innovation, Creativity and Change/Primrose Hall Publishing Group - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 2201-1323
[30]

Social Capital, Knowledge Sharing and Firm Operational Performance: The Case of Construction Firms in Ho Chi Minh City

Hà Minh Trí
INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS AND FINANCE 2020/NXB Lao Động - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 9786043019148
[31]

Social capital, knowledge sharing and firm performance

Hà Minh Trí, Nguyễn Kim Phước
Management Science Letters/Growing Science - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 1923-9343
[32]

The challenges and opportunities of online learning during Covid-19 pandemic

Hồ Nhựt Quang, Hà Minh Trí
Journal of Science/Ho Chi Minh City Open University - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 1859-3453
[33]

THE EFFECT OF WEB INTERFACE FEATURES ON CONSUMER ONLINE PURCHASE INTENTIONS: A STUDY OF TIKI WEBSITE IN HO CHI MINH CITY OF VIETNAM

Phạm Phan Nguyên Huy, Hà Minh Trí
The UHD-CTU-UEL International Economics and Business Conference 2018 - Năm xuất bản: 2018; ISSN/ISBN: 2472-9310
[34]

THE IMPACT OF PERCEIVED BELONGING ON CONTINUANCE INTENTION TO USE SNSS: THE CASE OF STUDENTS THAT ENROLL IN ENGLISH-BASED PROGRAM IN HO CHI MINH CITY

Hà Minh Trí, Lăng Phương Thảo
The 2nd International Conference on Economics, Business and Tourism - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 978-604-73-7383-3
[35]

The impact of product characteristics of limited-edition shoes on perceived value, brand trust and purchase intention

Hà Minh Trí
Cogent Business & Management/Taylor and Francis - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2331-1975
[36]

THE IMPACTS OF SOCIAL CAPITAL ON PROMOTING RESIDENTS’ BEHAVIOR OF PROTECTING THE ENVIRONMENT WITHIN COMMUNITY-BASED ECOTOURISM: THE CASE OF CU LAO CHAM, VIETNAM

Hà Minh Trí, Hoàng Hạnh Tiên
The 1st International Conference on Economics, Business and Tourism - Năm xuất bản: 2019; ISSN/ISBN: 978-604-73-7056-6
[37]

The interplay between internal communication, employee engagement, job satisfaction, and employee loyalty in higher education institutions in Vietnam

Ha Minh Tri, Cao Nguyen Minh Anh
Humanities and Social Sciences Communications/Nature/10, 1, 329 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 2662-9992
[38]

The Mediating Impact of Perceived Organisational Politics on the Relationship between Leadership Styles and Job Satisfaction

Yanti Budiasih, Cahya Fajar Budi Hartanto, Ha Minh Tri, Phong Thanh Nguyen, Trisadini Prasastinah Usanti
International Journal of Innovation, Creativity and Change/Primrose Hall Publishing Group - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 2201-1323
[39]

The role of user adaptation and trust in understanding continuance intention towards mobile shopping: An extended expectation-confirmation model

Nguyễn Giang Đô, Hà Minh Trí
Cogent Business & Management/Taylor and Francis - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2331-1975
[40]

THE SIGNIFICANCE OF PRODUCT KNOWLEDGE AND CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE SUCCESS OF BRAND SPONSORSHIP FOR CHARITY GAME SHOW - THE WALL VIETNAM

Hà Minh Trí, Nguyễn Tăng Khánh Linh
The 2nd International Conference on Economics, Business and Tourism - Năm xuất bản: 2020; ISSN/ISBN: 978-604-73-7383-3
[41]

Understanding the influence of user adaptation on the continuance intention towards ride-hailing services: the perspective of management support

Hà Minh Trí, Nguyễn Giang Đô, Nguyễn Mai Lan, Trần Ái Cầm
Journal for Global Business Advancement/InderScience - Năm xuất bản: 2022; ISSN/ISBN: 1746-9678
[42]

Understanding the mediating effect of switching costs on service value, quality, satisfaction, and loyalty

Ha Minh Tri, Nguyen Giang Do, Doan Bao Son
Humanities and Social Sciences Communications/Nature/10, 1, 288 - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 2662-9992
[43]

Using PLS-SEM Approach to Explore Greenwash and Green Brand Equity

Hà Minh Trí, Nguyễn Tấn Lợi, Nguyễn Trường Sơn
SAGE Publications - Năm xuất bản: 2023; ISSN/ISBN: 9781529628388
[44]

What makes users continue to want to use the digital platform? evidence from the ride-hailing service platform in Vietnam

Nguyễn Giang Đô, Hà Minh Trí
SAGE Open/SAGE - Năm xuất bản: 2021; ISSN/ISBN: 2158-2440
[1]

Vốn xã hội và sự thành công của lao động di cư đến Thành phố Hồ Chí Minh

Cơ quan quản lý nhiệm vụ/cấp kinh phí:
Thời gian thực hiện: 01/01/2016 - 01/12/2016; vai trò: Thành viên thực hiện chính